EMUSIK Jaialdiaren Inaugurazioa

Hasiera data: 2016/05/06 Amaiera data: 2016/05/06

Europako Musika Eskolen Jaialditara Europa osoko milaka musikariek etorriko dira hainbat kontzertu eskeintzeko Gipuzkoako toki desberdinetan. Jaialdia aukera paregabea izango da gure musikari gazteentzat, kultura eta lurralde desberdinetako lagunekin esperientzia partekatu ahal izango dutelako.

Gertakari garrantzitsuenetako bat inaugurazio ekitaldia izango da, eta Ilumben ospatuko da maiatzaren 6an, 11:00 etan. Ekitaldian, gure ikasleak milaka musikariekin elkarrekin interpretatu dituzte prestatu duten piezak, EMUSIK Jaialdiari hasiera emateko.

Goierriko Musika Eskolan proiektu hau errealitate bat izan dadin, gure ikasle eta irakasleekin ilusio handiz lan egin dugu: