Ikasgela birtuala

Informazioa eskaintzen dizuegu, irakaslearekin kontaktu eta klase birtualak eukitzeko.

Kasu bakoitzean ikusiko duzu:

• Dagokion helbide elektronikoa
  • Google Meet klase birtualarentzako
  • Google Drive irakaslearekin partekatzen dituzun fitxategiak (partiturak, ...) aurkitzeko

Ondoren, Musika Eskolako irakasle taldea eta, pertsona bakoitzarekin, klik egin ahal izateko ikonoak bere posta elektronikora idazteko, klase birtualerako bideokonferentzia sistema eta, azkenik, partekatutako karpetetara sartzeko:

• Kati
  • Oneka
  • Ana
  • Merche
  • Inmaculada
  • Amalia
  • Koldo
  • Andoni A.
  • Edorta
  • Josune
  • Ibai
  • Pello
  • Alazne
  • Manex
  • Kepa
  • Maixabel
  • Iñigo

Edozein zalantza argitzeko gure Administrazio Arloarekin harremanetan jar zaitezke info@musikaeskola.eus helbidera eta 943 88 87 52 telefono zenbakira deituz.