Itsasondoko Musika Eskola

Murumendi mendiaren magalean (859 m.) eta Oria ibaiaren ertzean, Itsasondo 500 biztanle baino gehiago dituen udalerri bat da lekukotasun historiakoak mantentzen dituenak, adibidez Jasokundeko Andra Mariaren parroki eliza, XVI mendean berritua edo Isasaga baserria, behe erdi aroan zehar nabarmendutako etxe-dorre bat. Datu bitxia, Itsasondon hainbat txirrindulari profesional jaio direla, esate baterako Jokin Mujika (1962), Aitor Garmendia (1968), Mikel Gaztañaga (1979) eta Zugaitz Ayuso (1979).

Musika gustatzen zaien guztientzat eta tresna bat ikasiz gozatzea nahi dutenentzat, Goierriko Musika Eskolak zuen eskura irakasle adituak jartzen ditu.

Non gaude?

Nagusia Kalea, 24, 20249 Itsasondo, Guipúzcoa, Gipuzkoa