Legorretako Musika Eskola

Legorretatik igarotzean Oria ibaiak meandro luze bat itxuratzen du, hirigunera bilduz bilbe trinko batean. Bi irteera ditu, bata Ordizia aldera eta bestea Tolosara, harrizko bi zubitatik pasaz. Herria inguru natural ederrez inguraturik dago eta elementu arkitektoniko interesgarriak mantentzen ditu, Legorreta-ko parrokia bezala. Ingurunuetan ederrenetariko bat da.

Biztanle guztien eskakizunetarako aurkitzen da Goierriko Musika Eskola, haurrak eta helduak musika-trebetasuna garatu dezaten ikastaro interesgarriak eskainiz.

Non gaude?

Kale Nagusia 12, 20250 Legorreta, Gipuzkoa