Musika Eskolako ikasleak idiazabalgo jaietan

2017/01/31

Idiazabal Goierriko Musika Eskolako ikasleek, berriz ere bere berotasuna eta on egitea erakutsi zuten, larunbatean 28an egin zen txistularien alardearen parte hartzearekin. Bere ahots afinatu eta erritmoarekin, seguru kolorea eman ziela taldeari. Gurasoen parte-hartzea nabarmendu nahi dugu Musika Eskolako deialdira joan eta bere seme-alabekin batera esperientziaz gozatzera animatu zirelako. Datorren urtean askoz gehiago animatzea espero dugu.

Berri haundi bezela, POXPOLINEN sarrera, USO TXURIA interpretatzen, Musika-Hizkuntza ikasleen aldetik, txistulari beteranoen ondoan.