Ordiziako Musika Eskola

Ordizia, oso ezaguna den asteroko azokarengatik, Gipuzkoako barnealdean dago kokaturik, Oria ibaiertzean eta atzekaldean Txindoki (1.346 m) mendia duelarik. Goierriko herrialderik oinarrizkoena da eta estrategikoki kokatua dago, Gipuzkoa, Araba eta Nafarroa komunikatzen dituen N-1 errepidetik gertu.

Ordiziako Musika Eskolak, Ordiziako musikaren entitate erreferente bezala, urtero ehundaka ikasle hezitzen ditu. Baita ere, herriaren bizitza kultural eta sozialaren dinamizazioan parte hartzen du, kontzertu, kalejira,… tradiziozkoak eskainiz. Musikaz goza ezazu Ordiziako Musika Eskolarekin!

Non gaude?

Plaza de Nikolás Lekuona, 20240 Ordizia, Gipuzkoa