• Ordiziako Musika Eskola

Ordizia, oso ezaguna den asteroko azokarengatik, Gipuzkoako barnealdean dago kokaturik, Oria ibaiertzean eta atzekaldean Txindoki (1.346 m) mendia duelarik. Goierriko herrialderik oinarrizkoena da eta estrategikoki kokatua dago, Gipuzkoa, Araba eta Nafarroa komunikatzen dituen N-1 errepidetik gertu.

Ordiziako Musika Eskolak, Ordiziako musikaren entitate erreferente bezala, urtero ehundaka ikasle hezitzen ditu. Baita ere, herriaren bizitza kultural eta sozialaren dinamizazioan parte hartzen du, kontzertu, kalejira,… tradiziozkoak eskainiz. Musikaz goza ezazu Ordiziako Musika Eskolarekin!

Plaza de Nikolás Lekuona, 20240 Ordizia, Gipuzkoa

Ordiziako Musika Eskola-ren info gehiago
  • Legorretako Musika Eskola

Legorretatik igarotzean Oria ibaiak meandro luze bat itxuratzen du, hirigunera bilduz bilbe trinko batean. Bi irteera ditu, bata Ordizia aldera eta bestea Tolosara, harrizko bi zubitatik pasaz. Herria inguru natural ederrez inguraturik dago eta elementu arkitektoniko interesgarriak mantentzen ditu, Legorreta-ko parrokia bezala. Ingurunuetan ederrenetariko bat da.

Biztanle guztien eskakizunetarako aurkitzen da Goierriko Musika Eskola, haurrak eta helduak musika-trebetasuna garatu dezaten ikastaro interesgarriak eskainiz.

Kale Nagusia 12, 20250 Legorreta, Gipuzkoa

Legorretako Musika Eskola-ren info gehiago
  • Zaldibiako Musika Eskola

Zaldibiako herria inguratzen duten inguru naturalen edertasunagatik nabarmentzen da. Txindoki mendiaren ezean kokaturik (Aralar mendikatearen gailur adierazgarria), bere inguruan erromatar galtzada, Auza Gaztelu eta Aralar mendikatetik barrena ibilaldi bikainak egin daitezke. Bertan aurkitzen diren Santa Fe parroquia (1.574) eta XIII mendeko bataiarria dira elementu arkitektoniko nabarmenenak. Ezin ahaztu gainera urriaren azken igandean, herriaren produktu tipikoaren jaia ospatzen dela: Mondejua.

Goierriko Musika Eskola udalaren bizitza kulturalaren agente aktibo bat da eta musika-tresna desberdinen ikasketa eta beharrezko musika-hizkuntza errazten dizkie bere biztanleei.

Santa Fe Kalea, 18, 20247 Zaldibia, Gipuzkoa

Zaldibiako Musika Eskola-ren info gehiago
  • Itsasondoko Musika Eskola

Murumendi mendiaren magalean (859 m.) eta Oria ibaiaren ertzean, Itsasondo 500 biztanle baino gehiago dituen udalerri bat da lekukotasun historiakoak mantentzen dituenak, adibidez Jasokundeko Andra Mariaren parroki eliza, XVI mendean berritua edo Isasaga baserria, behe erdi aroan zehar nabarmendutako etxe-dorre bat. Datu bitxia, Itsasondon hainbat txirrindulari profesional jaio direla, esate baterako Jokin Mujika (1962), Aitor Garmendia (1968), Mikel Gaztañaga (1979) eta Zugaitz Ayuso (1979).

Musika gustatzen zaien guztientzat eta tresna bat ikasiz gozatzea nahi dutenentzat, Goierriko Musika Eskolak zuen eskura irakasle adituak jartzen ditu.

Nagusia Kalea, 24, 20249 Itsasondo, Guipúzcoa, Gipuzkoa

Itsasondoko Musika Eskola-ren info gehiago
  • Idiazabalgo Musika Eskola

Idiazabal, bere gazta famatuengatik ezaguna, Gipuzkoako hegoaldean dago kokaturik, Goierriko eskualdean eta izugarrizko ingurune naturalean, Aralar eta Aizkorri tarteko mendilerroan.

Bere inguruan, baserri ederrez zipriztinduta, Neolitiko eta Brontze aroko monumentu megalitikoak aurkituko ditugu: tumuloak eta Atxurbi, Napalatza, Unanabi, Etxegarate, Bidarte eta Zorroztarriko dolmenak.

Nagusia Pl., 1, 20213 Idiazabal, Gipuzkoa

Idiazabalgo Musika Eskola-ren info gehiago