Zaldibiako Musika Eskola

Zaldibiako herria inguratzen duten inguru naturalen edertasunagatik nabarmentzen da. Txindoki mendiaren ezean kokaturik (Aralar mendikatearen gailur adierazgarria), bere inguruan erromatar galtzada, Auza Gaztelu eta Aralar mendikatetik barrena ibilaldi bikainak egin daitezke. Bertan aurkitzen diren Santa Fe parroquia (1.574) eta XIII mendeko bataiarria dira elementu arkitektoniko nabarmenenak. Ezin ahaztu gainera urriaren azken igandean, herriaren produktu tipikoaren jaia ospatzen dela: Mondejua.

Goierriko Musika Eskola udalaren bizitza kulturalaren agente aktibo bat da eta musika-tresna desberdinen ikasketa eta beharrezko musika-hizkuntza errazten dizkie bere biztanleei.

Non gaude?

Santa Fe Kalea, 18, 20247 Zaldibia, Gipuzkoa